Gratis kontroll av russebusser og russebiler

Fra 10.  til 24. april gjennomfører Statens vegvesen teknisk kontroll av russekjøretøy. Godkjent kontroll gir en godkjenningsoblat til frontruta.

Besøk av NOVEMBERFILM

Produsent Vebjørn og produksjonsleder Rebecca i NOVEMBERFILM ga oss en innføring i hva som skal til for å skape en god fortelling med levende bilder, og elevene på IM og MK fikk en spennende presentasjon av produksjonsselskapets mangfoldige prosjekter.

Skoleregler på høring

Skoleregler (tidligere ordensreglement) for elever ved de videregående skolene i Akershus er nå ute på høring. Høringsfristen er 19. april 2024.

Åpen restaurant i mars!

Ciao! Torsdag 14. mars og torsdag 21. mars åpner Vg2 restaurantdørene igjen.

Ungdom og rus – Temakveld for foresatte tirsdag 5. mars kl. 18.00

Nannestad videregående skole ønsker alle foresatte som har barn som er elever ved skolen, og foresatte til elever Nannestad ungdomsskole velkommen til vårens temakveld. Tirsdag 5. mars kl. 18.00 i Auditoriet.

Besøk fra Tyskland

Vi på Nannestad hadde i uke 6 besøk av en skoleklasse med 23 elever og to lærere fra Weimar i Tyskland. De reiste fra 10 plussgrader og begynnende vår der nede til ned mot -20 og tykkere is på bakken enn de noen gang hadde opplevd før. Elevene fra Weimar ble innlosjert hos våre elever, en god blanding fra Vg1, V2 og Vg3, fra studiespesialiserende, medier og kommunikasjon og idrett. Vertsfamiliene møtte opp sent på søndag kveld for å hente tyskerne da de kom, og så var uka i gang.

Gratulerer med sølv i TINE MatCup!

Det ble sølv i Stavanger, og pris for beste servitør. Gratulerer til elever og lærere på restaurant og matfag.

Mestere i kokkekunst

Se dagens oppslag i Eidsvoll Ullensaker blad om restaurant og matfag på skolen vår.

PC_KLUBB for ungdom tirsdager 16–18

Nå i februar starter vi opp tilbud om pc-klubb for unge i Nannestad-området. Meld deg på!

Fransk besøk

Vi har besøk av 21 franske elever og to lærere fra den videregående skolen “Simone Veil” i Frankrike. I dag onsdag 17. januar har vi tatt dem med til “Nansen Fredssenter” på Lillehammer. De ankom Nannestad på søndag 14. januar i snøvær og skikkelig norsk vinter.