Markedsføringskonkurranse for voksenopplæringselever

Torsdag 15. juni var det duket for markedsføringskonkurranse for voksenopplæringselever på Service og samferdsel. Her fikk de vist sine gründertalenter.

Nå på slutten av skoleåret har vi ulike spennende ting vi driver med på Service og samferdsel, og noe som engasjerer elevene er konkurranser.

Elevene skal i en gruppekonkurranse markedsføre en selvlaget mineralvanntype. Markedsføringskonkurransen dreier seg om å konkurrere i ulike kategorier innen blant annet beste: reklamefilm, slagord, brosjyre, logo, plakat og ikke minst beste prototype på flaske med etikett.

Elevene får i konkurransen vist sine kreative sider og det er sterkt vektlagt kreativitet og originalitet i de ulike kategoriene. Alle kategoriene ble fremført i en Pitch for en jury.

Den store finalen på torsdag ble både spennende og jevn. Det var gruppen SABS som vant. Behnam, Swera og Andrea hadde jobbet meget godt og levert flotte resultater i alle kategoriene. Samarbeidet på gruppen hadde tidvis vært knirkefritt og dynamisk, ifølge gruppa selv. Gruppen ble premiert med pizza og brus på en restaurant i Nannestad.

Flotte resultater og stolte lærere!

 

Tekst: Knut Halldor Otterdal